Chcesz zwrócić przedmiot? Postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Sprawdź, czy twoje zwracane przedmioty spełniają nasze warunki zwrotu
Upewnij się, że przedmioty, które chcesz zwrócić, są nietknięte i zapakowane w oryginalne opakowanie, jeśli to jest możliwe.
Jeśli chodzi o przedmioty higieniczne, plomba musi być nietknięta.
Niektóre z naszych przedmiotów nie podlegają zwrotowi, przeczytaj więcej o naszych wyjątkach.
Krok 2: Zgłoś swoje zwrócenie za pomocą formularza zwrotu
Upewnij się, że dołączysz następujące informacje:
Numer zamówienia
Numer artykułu przedmiotów, które chcesz zwrócić
Wskazówka, jeśli to dotyczy, czy przedmiot jest wadliwy lub na przykład chcesz inny rozmiar bielizny.
Krok 3: Użyj etykiety zwrotnej
Po zarejestrowaniu zwrotu otrzymasz od nas pocztą elektroniczną dokumenty zwrotne, w tym etykietę zwrotną do darmowego zwrotu. Sprawdź również folder SPAM, ponieważ w niektórych przypadkach e-maile od niektórych dostawców mogą trafić tam.
Krok 4: Dostarcz swoje zwrócenie do punktu UPS
Wydrukuj etykietę zwrotną i naklej ją na paczkę.
Następnie dostarcz paczkę do punktu UPS w swojej okolicy.
Możesz śledzić status swojej paczki za pomocą śledzenia zwrotu.
Otrzymasz od nas wiadomość w ciągu 48 godzin od otrzymania twojego zwrotu.