Jak mogę zwrócić lub wymienić moje zamówienie?

Chcesz zwrócić przedmiot? Postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Krok 1: Sprawdź, czy twoje zwracane przedmioty spełniają nasze warunki zwrotu

Upewnij się, że przedmioty, które chcesz zwrócić, są nietknięte i zapakowane w oryginalne opakowanie, jeśli to jest możliwe.
Jeśli chodzi o przedmioty higieniczne, plomba musi być nietknięta.
Niektóre z naszych przedmiotów nie podlegają zwrotowi, przeczytaj więcej o naszych wyjątkach.

Krok 2: Zgłoś swoje zwrócenie za pomocą formularza zwrotu

Upewnij się, że dołączysz następujące informacje:

Numer zamówienia
Numer artykułu przedmiotów, które chcesz zwrócić
Wskazówka, jeśli to dotyczy, czy przedmiot jest wadliwy lub na przykład chcesz inny rozmiar bielizny.

Krok 3: Użyj etykiety zwrotnej

Po zarejestrowaniu zwrotu otrzymasz od nas pocztą elektroniczną dokumenty zwrotne, w tym etykietę zwrotną do darmowego zwrotu. Sprawdź również folder SPAM, ponieważ w niektórych przypadkach e-maile od niektórych dostawców mogą trafić tam.

Krok 4: Dostarcz swoje zwrócenie do punktu UPS

Wydrukuj etykietę zwrotną i naklej ją na paczkę.
Następnie dostarcz paczkę do punktu UPS w swojej okolicy.

Możesz śledzić status swojej paczki za pomocą śledzenia zwrotu.

Otrzymasz od nas wiadomość w ciągu 48 godzin od otrzymania twojego zwrotu.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0

Masz więcej pytań? Wyślij zgłoszenie