Co mogę zrobić, jeśli otrzymuję komunikat o błędzie podczas procesu płatności?

Przykro nam, że otrzymujesz komunikat o błędzie podczas procesu płatności. Aby rozwiązać ten problem jak najszybciej, co pozwoli Ci złożyć zamówienie, prosimy o spróbowanie następujących kroków, ponieważ zazwyczaj rozwiązują one problem natychmiast:

  • Wyczyść pliki cookie i pamięć podręczną przeglądarki. Możesz to zrobić w ustawieniach swojej przeglądarki, zazwyczaj w zakładce Prywatność i bezpieczeństwo. Po wyczyszczeniu plików cookie i pamięci podręcznej spróbuj ponownie złożyć zamówienie.
  • Użyj innej przeglądarki lub innego urządzenia, aby złożyć zamówienie.
  • Jeśli to możliwe, wybierz inną metodę płatności.

Jeśli żadna z tych czynności nie rozwiązuje problemu, skontaktuj się z nami. Postaramy się jak najlepiej pomóc w zakończeniu płatności i złożeniu zamówienia.

Należy jednak pamiętać, że nie możemy zaakceptować ani złożyć zamówienia w Twoim imieniu. Możesz to zrobić tylko samodzielnie, online.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0

Masz więcej pytań? Wyślij zgłoszenie