Mam skargę dotyczącą produktu, co mogę zrobić?

Jaka przykrość, że nie jesteś w pełni zadowolony/zadowolona z jednego z naszych produktów. Zawsze dążymy do zadowolenia klienta i świadczenia doskonałej obsługi.

EasyToys udziela co najmniej 30 dni gwarancji na wszystkie artykuły zakupione u nas.

Dla niektórych artykułów obowiązuje rozszerzona gwarancja producenta. Okres i treść tej gwarancji fabrycznej są określone - jeśli dotyczy - w instrukcji obsługi produktu.

Gwarancja fabryczna nie wpływa w żadnym wypadku na prawa przysługujące z tytułu ustawowej gwarancji.

Podstawą do skorzystania z gwarancji jest uzasadniona reklamacja. Reklamacja jest uzasadniona, jeśli nie jest spowodowana przez:

umyślne uszkodzenie lub zaniedbanie (np. uszkodzenie w wyniku działania wody, upadku lub uderzenia);
niewłaściwe użytkowanie lub zaniedbanie w konserwacji;
normalne zużycie i/lub
uszkodzenia wynikające z nieprzestrzegania lub niewłaściwego przestrzegania instrukcji obsługi.

Prosimy o jak najszybsze zgłoszenie wady po jej wykryciu, kontaktując się z nami.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0

Masz więcej pytań? Wyślij zgłoszenie