Brakuje przedmiotu w moim zamówieniu, co teraz?

Przykro nam, że otrzymałeś/otrzymałaś niekompletne zamówienie!

Po pierwsze, zalecamy sprawdzenie, czy twoje zamówienie zostało wysłane w jednym opakowaniu czy też w kilku. Może się zdarzyć, że część twojego zamówienia jest jeszcze w drodze.

Jeśli zamówienie jest wysyłane w osobnych paczkach, można to sprawdzić w potwierdzeniu wysyłki, gdzie znajdziesz informacje o tym, które artykuły zostały wysłane z którą śledzącą łącznością. Jeśli masz konto w EasyToys, możesz również znaleźć te informacje w swoim koncie.

Czy otrzymałeś wszystkie paczki, a twoje zamówienie nadal jest niekompletne?

W takim przypadku prosimy o kontakt z nami, podając następujące informacje:

  • Czy paczka była uszkodzona? Jeśli tak, chcielibyśmy otrzymać zdjęcia uszkodzonej paczki.
    Numer zamówienia
  • Nazwa, numer artykułu i ilość brakujących artykułów.

Postaramy się jak najszybciej pomóc i zorganizować rozwiązanie.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0

Masz więcej pytań? Wyślij zgłoszenie