Przykro nam, że otrzymałeś/otrzymałaś niekompletne zamówienie!
Po pierwsze, zalecamy sprawdzenie, czy twoje zamówienie zostało wysłane w jednym opakowaniu czy też w kilku. Może się zdarzyć, że część twojego zamówienia jest jeszcze w drodze.
Jeśli zamówienie jest wysyłane w osobnych paczkach, można to sprawdzić w potwierdzeniu wysyłki, gdzie znajdziesz informacje o tym, które artykuły zostały wysłane z którą śledzącą łącznością. Jeśli masz konto w EasyToys, możesz również znaleźć te informacje w swoim koncie.
Czy otrzymałeś wszystkie paczki, a twoje zamówienie nadal jest niekompletne?
W takim przypadku prosimy o kontakt z nami, podając następujące informacje:
- Czy paczka była uszkodzona? Jeśli tak, chcielibyśmy otrzymać zdjęcia uszkodzonej paczki.
Numer zamówienia - Nazwa, numer artykułu i ilość brakujących artykułów.
Postaramy się jak najszybciej pomóc i zorganizować rozwiązanie.