Dlaczego otrzymałem/otrzymałam inną kwotę jako zwrot pieniędzy?

Przykro nam, że otrzymałeś/otrzymałaś nieprawidłową sumę zwrotu pieniędzy. Abyśmy mogli jak najszybciej pomóc, chcielibyśmy omówić następujące kwestie.

  1. Prosimy o uwzględnienie, że w celu zachowania dyskrecji zwrot nie zostaje zaksięgowany pod nazwą EasyToys, ale pod EDC.
  2. Koszty wysyłki są zwracane tylko wtedy, gdy całe zamówienie jest zwracane.
  3. Czy użyłeś/ użyłaś kuponu rabatowego, który był ważny przy minimalnym zamówieniu, i po zwróceniu produktów kwota zamówienia spadła poniżej tego minimalnego zamówienia? W takim przypadku kupon rabatowy nie jest zwracany.

W przypadku nieprawidłowej kwoty zwrotu, skontaktuj się z nami, podając następujące informacje:

  • Twoje pełne imię
  • Adres e-mail, którym dokonałeś/dokonałaś zamówienia
  • Zrzut ekranu zwrotu na twoje konto bankowe

Z góry dziękujemy i przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0

Masz więcej pytań? Wyślij zgłoszenie