Przykro nam, że otrzymałeś/otrzymałaś nieprawidłową sumę zwrotu pieniędzy. Abyśmy mogli jak najszybciej pomóc, chcielibyśmy omówić następujące kwestie.
- Prosimy o uwzględnienie, że w celu zachowania dyskrecji zwrot nie zostaje zaksięgowany pod nazwą EasyToys, ale pod EDC.
- Koszty wysyłki są zwracane tylko wtedy, gdy całe zamówienie jest zwracane.
- Czy użyłeś/ użyłaś kuponu rabatowego, który był ważny przy minimalnym zamówieniu, i po zwróceniu produktów kwota zamówienia spadła poniżej tego minimalnego zamówienia? W takim przypadku kupon rabatowy nie jest zwracany.
W przypadku nieprawidłowej kwoty zwrotu, skontaktuj się z nami, podając następujące informacje:
- Twoje pełne imię
- Adres e-mail, którym dokonałeś/dokonałaś zamówienia
- Zrzut ekranu zwrotu na twoje konto bankowe
Z góry dziękujemy i przepraszamy za wszelkie niedogodności.