Otrzymałem/otrzymałam niewłaściwy produkt, co teraz?

Przykro nam, że otrzymałeś/otrzymałaś inny produkt niż ten, który zamówiłeś/zamówiłaś. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby jak najszybciej uzyskać właściwy produkt:

Porównaj numer artykułu na opakowaniu z numerem artykułu w potwierdzeniu zamówienia. Potwierdzenie zamówienia znajdziesz w swojej poczcie e-mailowej i w swoim koncie EasyToys.

Czy numery są różne?

Jeśli numery są różne, skontaktuj się z nami, podając następujące informacje:

  • Twoje pełne imię
  • Numer zamówienia
  • Adres e-mail
  • Zdjęcie i numer artykułu, który otrzymałeś/otrzymałaś
  • Nazwa i numer artykułu, którego brakuje

Jeszcze raz przepraszamy i postaramy się jak najszybciej pomóc i zorganizować rozwiązanie.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0

Masz więcej pytań? Wyślij zgłoszenie