Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, w niektórych przypadkach istnieje możliwość wprowadzenia zmian w zamówieniu. Jeśli użyłeś Klarny jako metody płatności, niestety nie ma już możliwości wprowadzenia zmian w zamówieniu.
Jak sprawdzić, czy moje zamówienie zostało już wysłane? Gdy twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz potwierdzenie wysyłki drogą mailową. Masz konto EasyToys? Możesz również sprawdzić status swojego zamówienia tam.
Czy twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane? Skontaktuj się z nami jak najszybciej, podając następujące informacje:
- Numer zamówienia
- Adres e-mail, którym dokonano zamówienia
- Twoje pełne imię
- Nazwa, rozmiar, kolor i numer artykułu artykułów, które chcesz zmienić.
- Nie ma możliwości dopłaty. Artykuł, który chcesz zmienić, musi mieć taką samą cenę.
Niestety nie możemy zagwarantować, że będziemy w stanie zmienić zamówienie, ponieważ często jest ono wysyłane tego samego dnia.
Jednak masz możliwość zwrotu produktu. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.