Co się dzieje, gdy śledzenie online wskazuje 'zwrócone do nadawcy'?

W przypadku, gdy firma kurierska zgłasza, że twoje zamówienie zostało zwrócone do nadawcy, oznacza to, że nie zostanie dostarczone, a ty otrzymasz zwrot pieniędzy.

Przepraszamy szczerze, jeśli to zdarzyło się niespodziewanie. Polecamy złożenie nowego zamówienia. Przetworzenie zwrotu w naszym magazynie i dokonanie zwrotu środków może potrwać do 10 dni roboczych.

Przyczyny zwrotu przesyłki do nadawcy mogą być następujące:

  • Incydent podczas transportu, czyli uszkodzona paczka;
  • Niekompletny lub nieprawidłowy adres dostawy;
  • Niemożność dostarczenia przesyłki po wielokrotnych próbach;
  • Paczka nie została odebrana w ciągu tygodnia z punktu odbioru.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0

Masz więcej pytań? Wyślij zgłoszenie