Dlaczego nie widzę aktualizacji w informacjach online dotyczących śledzenia?

W przypadku przesyłek krajowych w Polsce wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy UPS. Po opuszczeniu przez twoją paczkę naszego magazynu otrzymasz tzw. kod Track & Trace. Dzięki niemu możesz śledzić status swojej paczki na stronie internetowej firmy UPS.

Czy nie widzisz aktualizacji w informacjach online dotyczących śledzenia?

Jeśli twoja przesyłka utknęła podczas transportu lub nie widzisz aktualizacji w śledzeniu, zazwyczaj oznacza to przeciążenie w sieci naszego kuriera. Rozumiemy, że może to być bardzo frustrujące.

Zalecamy oczekiwanie przez 5 dni roboczych. Jeśli po tym okresie twoje zamówienie nadal nie dotarło, skontaktuj się z nami, a rozpoczniemy dochodzenie u naszego kuriera.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0

Masz więcej pytań? Wyślij zgłoszenie