Dlaczego nie widzę aktualizacji w informacjach online dotyczących śledzenia?

W przypadku przesyłek krajowych w Polsce wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem InPost. Po opuszczeniu przez paczkę naszego magazynu otrzymasz tzw. kod Track & Trace. Dzięki niemu możesz śledzić status swojej paczki na stronie InPost.

Nie widzisz aktualizacji w informacjach monitorowania online?

Od momentu wysyłki może minąć kilka dni, zanim paczka dotrze do lokalnego centrum dystrybucji InPost. Gdy już tam dotrze, zamówienie zostanie zeskanowane, a informacje o śledzeniu zostaną zaktualizowane.

Jeśli zajmie to więcej niż 3 lub 4 dni, zwykle oznacza to przeciążenie naszej sieci kurierskiej. Rozumiemy, że może to być bardzo frustrujące.

Zalecamy odczekanie 5 dni roboczych. Jeśli po tym okresie informacje o śledzeniu nadal nie zostaną zaktualizowane, skontaktuj się z nami, a my rozpoczniemy dochodzenie z naszym przewoźnikiem.

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 1

Masz więcej pytań? Wyślij zgłoszenie