W przypadku przesyłek krajowych w Polsce wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem InPost. Po opuszczeniu przez paczkę naszego magazynu otrzymasz tzw. kod Track & Trace. Dzięki niemu możesz śledzić status swojej paczki na stronie InPost.
Nie widzisz aktualizacji w informacjach monitorowania online?
Od momentu wysyłki może minąć kilka dni, zanim paczka dotrze do lokalnego centrum dystrybucji InPost. Gdy już tam dotrze, zamówienie zostanie zeskanowane, a informacje o śledzeniu zostaną zaktualizowane.
Jeśli zajmie to więcej niż 3 lub 4 dni, zwykle oznacza to przeciążenie naszej sieci kurierskiej. Rozumiemy, że może to być bardzo frustrujące.
Zalecamy odczekanie 5 dni roboczych. Jeśli po tym okresie informacje o śledzeniu nadal nie zostaną zaktualizowane, skontaktuj się z nami, a my rozpoczniemy dochodzenie z naszym przewoźnikiem.