Gdzie mogę złożyć reklamację?

Masz pytanie lub skargę dotyczącą swojego zamówienia? W takim razie zawsze możesz się z nami skontaktować, abyśmy mogli natychmiast rozpatrzyć Twoją reklamację. Zajrzyj także na naszą stronę z często zadawanymi pytaniami, być może tam znajdziesz swoją odpowiedź.

Postaramy się odpowiedzieć na Twoją reklamację tak szybko, jak to możliwe, przynajmniej w ciągu 7 dni.

Dane kontaktowe do złożenia reklamacji:

EDC Retail BV
EasyToys
Attn. Customer Service Team Leader
Phoenixweg 6
9641KS Veendam
Holandia

Jeśli nie będziemy w stanie rozpatrzyć Twojej reklamacji, możesz złożyć wniosek do Komisji ds. Reklamacji ( https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ) lub do Europejskiej Platformy Sporów Online ODR ( https://ec.europa.eu/consumers/odr/ ). Wniosek można złożyć online na stronie Komisji ds. Reklamacji.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 2

Masz więcej pytań? Wyślij zgłoszenie