Gwarancja

Zawsze dążymy do satysfakcji klienta i doskonałej obsługi. Oczywiście może się zdarzyć, że przedmiot jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub występuje inny problem z produktem. Poniżej znajdziesz więcej informacji na temat gwarancji na nasze produkty.

Uzasadniona skarga

Gwarancja obowiązuje tylko wtedy, gdy reklamacja jest zasadna. Reklamacja jest zasadna, jeśli nie jest spowodowana przez:

  • szkody spowodowane umyślnie lub zaniedbaniem (na przykład uszkodzenie przez wodę, upadek i / lub uderzenie);
  • niewłaściwe użytkowanie lub niedbała konserwacja;
  • normalne zużycie i / lub
  • uszkodzenia spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji obsługi.

Podczas rozpatrywania reklamacji produktów oczywiście przestrzegamy prawa i ogólnych warunków holenderskiej organizacji Thuiswinkel. Gwarancja prawna oznacza, że produkt musi spełniać to, czego można od niego racjonalnie oczekiwać.

EasyToys udziela co najmniej 30-dniowej gwarancji na wszystkie produkty, które kupujesz u nas.

W przypadku niektórych pozycji obowiązuje szersza gwarancja producenta. Termin i treść gwarancji producenta można znaleźć - jeśli dotyczy - w instrukcji obsługi produktu.

Ewentualna gwarancja fabryczna nigdy nie umniejsza gwarancji prawnej.

EasyToys | u nas możesz łatwo wymienić i zwrócić produkt.

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 4

Artykuły w tej sekcji

Napisz wiadomość e-mail do naszej obsługi klienta
Potaramy się odpowiedzieć na Twój e-mail w ciągu 4 godzin w dni robocze.
Zadzwoń lub napisz do naszej obsługi klienta
Przyjazna, pomocna i szybka