Moje zamówienie wydaje się opóźnione, co mogę zrobić?

Chcielibyśmy na bieżąco informować Cię o statusie Twojego zamówienia. Aktualizację statusu zapewniamy w następujących etapach:

 
Zamówienie... Otrzymasz...
... dotarło do nas prawidłowo ... potwierdzenie zamówienia pocztą elektroniczną.
... zostało dostarczone do przewoźnika ... potwierdzenie wysyłki z kodem Track & Trace pocztą elektroniczną.

Zobacz status zamówienia online

Możesz śledzić status swojego zamówienia online. W potwierdzeniu zamówienia otrzymasz numer zamówienia i kod PIN. Dzięki tym informacjom możesz zalogować się do 30 dni po złożeniu zamówienia, klikając link: - Wyświetl stan mojego zamówienia.

Wysyłka za granicę

Przesyłki poza Polskę mogą być wysyłane za pośrednictwem innych przewoźników, takich jak DHL, UPS i Colis Privé. Otrzymasz również numer Track & Trace dla tych przesyłek.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 5 z 8

Masz więcej pytań? Wyślij zgłoszenie